کسب درآمد و دنیای تجارت الکترونیک

گامی دیگر از یوحنا در عرصه تجارت الکترونیک

کسب درآمد و دنیای تجارت الکترونیک

گامی دیگر از یوحنا در عرصه تجارت الکترونیک

کسب درآمد از سایت مشاغل ایرانیان

کسب درآمد مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران : 

آیا میدانید طبق مصوبه 17/7/84 مجلس شورای اسلامی فعالیت شرکتهایی با ساختار هرمی و بی انتها از قبیل گلدکوئیست ممنوع شد؟ متن این مصوبه اینگونه است :

"تاسیس ، قبول نمایندگی و عضوگیری و ثبت نام در بنگاه، موسسه، گروه یا فهرست اسامیبا وعده کسب درآمد ناشی از افزایش اعضاء بصورت شبکه‌ای، خواه از طریق عرضه کالا یا خدمات یا اجبار به خرید کالا یا دریافت حق عضویت یا شیوه‌های مشابه دیگر خواه از طریق جلب مشتریان به عنوان بازاریاب یا هر عنوان دیگر با وعده دریافت کالا یا خدمات رایگان یا به قیمتی کمتر از قیمت واقعی یا دادن درصد (پورسانت) یا توزیع جایزه ،  اخلال درنظام اقتصادی کشور محسوب می‌شود."

 

پایگاه اینترنتی مشاغل ایران یک وب سایت کاملا ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1383 زیر نظر شرکت ارتباط سبز آسیا (ثبت 233626) در زمینه نیازمندیها بانک مشاغل و فروشگاه آنلاین آغاز نموده است. این سایت جدای از اینکه یک پرتال عظیم اطلاع رسانی است ، امکاناتی را فراهم نموده است تا شما به شکل پاره وقت با این سایت همکاری نمائید و کسب درآمد کنید. این سایت بالغ بر 61000 عضو فعال دارد که همگی به رایگان در سیستم بازاریابی و کسب درآمد سایت عضو شده اند و در سراسر جهان با این سایت همکاری داشته و از این طریق کسب درآمد کاملا قانونی دارند. 

در سایت مشاغل ایران:

1 عضویت در سیستم بازاریابی و کسب درآمد کاملا رایگان است.

2 – هیچ عضوی مجبور به خرید کالا و یا خدمات نیست.

3 – اگر نتوانستید بازاریابی کنید چیزی را از دست نداده اید ، چراکه رایگان عضو سیستم شده اید.

4 پرداخت پورسانت و جایزه بر مبنای انجام کار است نه بر مبنای رشد زیر مجموعه .

 

همانگونه که مشاهده می کنید موا کاملا با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مطابقت دارد .  رد فوق

بابت معرفی سایت به هر نفر و ثبت نام وی در این سایت مبلغ 5000 ریال پاداش نقدی به موجودی E Bank شما اضافه میشود . همچنین چنانچه رتبه بازاریابی شخص ثبت نام شده تغییر یابد ، طبق جدول پورسانتها و  جوایز ، مبالغ قابل توجهی به  حساب  G Bank شما اضافه خواهد شد.  

- جهت معرفی سایت  به دیگران و کسب درآمد بیشتر لینک ذیل به شما اختصاص داده شده است. سعی کنید آنرا در اینترنت انتشار دهید. با کلیک به روی لینک ذیل  و بر حسب رتبه بازاریابی شما برای هر کلیک بین 50 ریال تا 250 ریال به حساب  G Bank شما اضافه خواهد شد :

  http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=10685

 

- چنانچه سایت و یا وبلاگی ندارید کافی است که دوستان شما در موقع ثبت نام در سایت ، کد شما را در قسمت معرف وارد نمایند.مثلا ؛  ( کد بازاریابی ما : 10685 ) 

 

تذکر مهم :

چنانچه آدرس فوق را به مطلبی لینک دهید که محتوای آن با موضوع فعالیتهای سایت مشاغل ایران ارتباطی نداشته باشد و یا تغییری در کد بنرهای کسب درآمد ذیل ایجاد نمائید ، بدون هیچ اخطار قبلی موجودی G Bank شما صفر خواهد شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

 

نحوه استفاده از موجودی حساب E Bank :

1 - با استفاده از موجودی خود و بدون واریز نمودن هزینه آگهی ، می توانید در سایت نسبت به درج آگهی اقدام نمائید.

2 - نسبت به جذب مشتری برای درج آگهی درسایت اقدام نموده ، هزینه درج آگهی را از وی دریافت نمائید و با موجودی حساب خود نسبت به درج آگهی اقدام کنید. در این حالت پولی را که از مشتری دریافت کرده اید متعلق به خود شما است و در واقع از موجودی حساب خود برداشت نموده اید.

3 - می توانید اعتبار مالی خود را در قبال دریافت معادل آن و یا به شکل توافقی به شخص دیگری انتقال دهید.

توجه : نظر به اینکه ممکن است خریدار و فروشنده اعتبار ، اعتماد کافی را به همدیگر نداشته باشند ، شرکت می تواند نقش واسطه را اعمال کند. در این حالت ، خریدار مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واریز می کند و شرکت نسبت به انتقال این مبلغ به حساب فروشنده و انتقال اعتبار مورد نیاز خریدار اقدام می نماید. بابت این عملیات شرکت 3% از هر یک از طرفین معامله دریافت خواهد نمود .

 

نحوه استفاده از موجودی حساب G Bank :

هر گاه موجودی حساب شما به سقف 10000 تومان رسید ، درخواست انتقال وجه به حساب بانکی خود را اعلام می کنید که در این حالت از اول ایل پنجم هر ماه ، درخواستهای رسیده بررسی و نسبت به انتقال وجه به حساب بانکی کاربر اقدام می گردد.

  

تذکر مهم :

چنانچه آدرس فوق را به مطلبی لینک دهید که محتوای آن با موضوع فعالیتهای سایت مشاغل ایران ارتباطی نداشته باشد و یا تغییری در کد بنرهای کسب درآمد ذیل ایجاد نمائید ، بدون هیچ اخطار قبلی موجودی G Bank شما صفر خواهد شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://roozshop.blogfa.com

نرم افزار رایگان

مهران جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://goldmehran.iranblog.com

سلام با سرمایه گذاری در بازار بورس وسهام :ودرامد یه حقوق تابت ماهیانه عالی :نظرتون چیه؟
با تشکر
موفق باشید
http://goldmehran.iranblog.com
این فرصت را از دست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد